Zondag 17 maart: het concert!

We hebben dit seizoen minstens twee piekmomenten. Het eerste daarvan komt er nu aan: zondag 17 maart, als we voor Verrassende Ontmoetingen een concert spelen in de Verkadefabriek in Den Bosch. Opnieuw een hele dag op stap met De Vooruitgang! Weer een dag vol muziek, vol gezelligheid en sociale binding. Maar deze keer staat wel de uitvoering van ons programma centraal: pieken!

Dagindeling

10.15 uur..... Verzamelen voor vertrek van de bussen in de Kloosterstraat. De bussen vertrekken om 10.30 uur. Kom echt op tijd!!!
11.15 uur Aankomst in Den Bosch bij de Verkadefabriek. Muzikanten direct naar de repetitie, supporters kiezen voor ter plaatse blijven of meegaan met de Stadswandeling.
11.30 uur Aanvang repetitie Fanfareorkest; supporters aanvang Stadswandeling met VVV-gids
12.30 uur Einde repetitie; tijd voor een lunchmoment. Broodjes van de fanfare in de kleedkamers. Of voor eigen rekening in de foyer. Foyer: geen eigen drank of eten!
14.00 uur Terugkomst deelnemers stadswandeling
14.30 uur Aanvang concert met optreden van Het Koperensemble
15.45 uur Hervatting concert met optreden van Fanfare De Vooruitgang
16.30 uur Einde concert, napraten in de foyer
17.15 uur Vertrek bussen naar Stiphout vanaf de Verkadefabriek
18.00 uur Terug in de Kloosterstraat

IMAG0344a

Enkele tips

De “back office”-faciliteiten zijn in de Verkadefabriek minimaal. We zullen achter het podium met de ruimte moeten woekeren en samen doen met de andere vereniging. Koffers en instrumenten dienen zoveel mogelijk in de omloopruimte naast en achter het podium te worden gestald. Omkleden kan ter plaatse wel, maar wordt ontraden: er is nauwelijks plaats, dus trek thuis alvast je geheel zwarte concertkleding aan. Voor nakomende familie, vrienden en bekenden per auto: er is parkeerruimte op het terrein van de Verkadefabriek (Boschdijkstraat 45, Den Bosch) en anders buiten de poort naast het spoor; wel overal betaald!