Het concoursprogramma begint steeds meer vaste vorm aan te nemen. De werken die in ieder geval gespeeld zullen worden, zijn ‘In Other Words’ van Marco Pütz, ‘I Shall love but Thee’ van Jan van der Roost en het werk ‘Glitter and be Gay’ van Leonard Bernstein. De laatste twee werken zullen we uitvoeren met als soliste Suzan Seegers.

Ons eerste concert met een deel van ons concoursprogramma zit er op. Maar wat gaan we nog meer spelen naast In Other Words van Marco Pütz ? We hebben tijdens ons repetitieweekend in maart al heel even ‘gesnuffeld’ aan enkele andere nummers van het repertoire.

We waren maar wat benieuwd naar wat onze supporters vonden van Marco Pütz’ werk. Direct na afloop met zoveel mogelijk mensen contact gezocht voor een “heet van de naald” verhaal. Verrassende reacties, maar anders dan ik verwacht had.