Afgelopen maandag speelde het Opstaporkest in de Scala-zaal. Een mooie bezetting van bugels en trompetten, een hoorn en trombones, en slagwerk. Dirigent Ruud van de Laar.
Er is ook een filmpje van de solo door de trombonisten.
Eerste optreden Opstaporkest
- Details