Concours 2013

Details werkweekend 21-22 september

Twee dagen met elkaar aan de slag, twee dagen muziek studeren, teambuilding, ontspanning en gezelligheid. Dat is het doel van deze tweedaagse en daarom ook hebben we gekozen voor deze groepsaccommodatie in Zuid-Limburg.

Locatie

De Leienhuisweg vind je midden in het dorp Wijlre, in de bocht bij de Brandbrouwerij. Een makkelijk te vinden zijstraat in het gedeelte dat éénrichtingsverkeer heeft. Je komt er eenvoudig via de A2 naar Valkenburg en dan via Schin op Geul, Schoonbron naar Wijlre. Of via Maastricht met de A2 en dan voorbij de grote tunnelwerkzaamheden naar Cadier en Keer, richting Vaals. Verderop in Gulpen linksaf naar Wijlre via de Provinciale Weg. Het is ongeveer 100 km vanaf Stiphout en je doet er 1.15 uur over met de auto.slaapzaal

Voorzieningen

We treffen elkaar meestal in de “Grote zaal”, de repetitieruimte die vergelijkbaar is met ons fanfaregebouw, wellicht iets hoger nog en ook iets groter van oppervlakte. Daarnaast beschikken we over een “kantine”, de Kleine Zaal die vlak naast de supergrote keuken ligt. Direct buiten is een groot overdekt terras van 15 x 4 m dat overgaat in een ruime achterplaats. Prima in orde. Boven zijn slaapruimtes, resp. van 40, 20 en 5 bedden, allemaal eenpersoons stapelbedden met een matras.

Activiteiten

Muziek maken is de voornaamste activiteit; zowel op zaterdag als op zondag. De dagindeling volgt nog, maar er zal een repetitieblok zijn op zaterdagvoormiddag en zaterdagmiddag met voldoende pauzeruimte. Op zondag één repetitieblok met een lunchpauze. Daar omheen blokken voor ontspanningsactiviteiten, ontspanning en rust.

Globaal programma

Zaterdag 21 september

1. We komen allemaal binnen tussen 10 en 11 uur. Dan is er ontvangst met koffie en thee.
  2. Een korte repetitie volgt die duurt tot aan de lunchpauze.
  3. Tussen de middag een ruime lunchpauze en tijd om je boven te installeren.
  4. ’s Middags weer een repetitieblok, daarna een pauzeprogramma met speciale opdracht.
  5. Natuurlijk een lekkere maaltijd en een spetterende spelactiviteit die samen duren tot in de avond.
  6. Na de prijsuitreiking zal het wel 22 uur zijn: tijd voor jezelf!

Zondag 22 september

1. Ontbijten vanaf 9.30 uur. We nemen ruim de tijd, want er komt nog een flinke repetitie.
  2. Een repetitieblok, onderbroken door een lunchpauze tot uiterlijk 14 uur.
  3. Na het inpakken van je spullen: afsluiting en drankje, afscheid enz.
  4. 16 uur: mooie tijd om weer richting Stippent te gaan.

Peptalkbuitenplaats

Het zal duidelijk zijn dat IEDEREEN in dit weekend wordt verwacht, al klinkt dat al meteen wat vervelend dwingend. Zo’n werk- en genietweekend slaagt alleen als we er allemaal bij zijn. Het staat ook al vanaf het voorjaar op de kalander, dus zeg thuis vooral dat je echt 2 dagen de hort op bent! En probeer binnen je sectie je makkers vooral ook te motiveren. Allemaal mee!!

Financieel

Het weekend is begroot op een dikke drieduizend euro. Dat is heel erg veel geld voor een arme club. Dus hoort er een eigen bijdrage bij:

• € 25,= p.p. voor wie blijft slapen;
  • € 15,= p.p. voor de overigen.

Maak dit geld alvast over naar de penningmeester: rekeningnummer 1496.94.822 t.n.v. Fanfare De Vooruitgang en vermeld "Wijlre" en je naam daarbij.

Bagage

Breng het volgende mee:

• Om te slapen een hoeslaken, slaapzak of dekbed, en kussensloop. Het matras ligt al met overtrek op het bed en een kussen is aanwezig.
  • Uiteraard je muziekinstrument(en) met bijbehorende spulletjes.

Er is geen speciale kleding vereist, ook niet voor de spelactiviteit. Hou het simpel. Voor het eten is alles aanwezig in ’t Leienhoes: borden, bestek enz.

Vervoer

Het vervoer is op eigen gelegenheid, maar probeer zoveel mogelijk te carpoolen. Parkeermogelijkheid op de binnenplaats is zeer beperkt. Blijf je niet overnachten, dan graag een berichtje naar de CCC: Koen, Thijs of Ad.

Tot slot de adresgegevens:

Groepsaccommodatie ’t Leienhoes
Leienhuisweg 1-B