Concours 2013

Hoof doet leven!

De Hoof bracht hoop! Meer dan dat.

Hoop doet leven, zegt een spreekwoord. Maar dat geldt ook voor de Hoof: De Hoof doet leven! Wat je op één dag al niet met elkaar kunt bereiken. Een korte terugblik: het was werken geblazen afgelopen zondag. Onze Frenk had er zin in en had zich uitstekend geprepareerd. Daar ging dan ook een enorme drive van uit met alle effecten van dien: passages gingen aan het rollen, overgangen gingen aansluiten, rommelige plekken werden logischer. Kortom, na al het inoefenwerk van de afgelopen weken begonnen in Someren de puzzelstukjes in elkaar te vallen en was er al heel wat te genieten: het werd zelfs al muziek hier en daar. Vervolgens was er ook veel sociale binding doordat we een hele dag bij elkaar waren: koffiemomenten, kletsmomenten, eetmomenten. Het werd een ontspannen en ook een sterk bindende dag. En dat was te merken aan de finale: ken je club(-genoten)! Nou, iedereen heeft er zeker van genoten. Vooral van de finale discussie aan het eind over alle goede antwoorden. Zo leer je de club wel kennen. De Paashaas maakte het helemaal tot een feest: niemand naar huis met lege handen. Dank aan ons allen, die deze dag op die manier mogelijk maakten. Geweldig, zo komt De Vooruitgang vooruit! Groot compliment.

FotoFrenkRouschop