de concoursdag 24 november

De dag van de Grote Uitdaging: laten horen waartoe we als Fanfare De Vooruitgang in staat zijn! Belangrijk daarbij is dat we op die dag zo weinig mogelijk kopzorgen zullen hebben. Daarom nu alvast alle nodige informatie voor jullie. Neem deze s.v.p. goed door en informeer je thuisfront er ook over.

Dagindeling zondag 24 november

vanaf 11.30 Bijeenkomst van alle orkestleden: er is koffie/thee en speculaas
12.00 - 13.00     Korte voorrepetitie
13.00 - 14.00 Lunchpauze met soep en broodjes; tijd om partner op te halen e.d.
14.00 Vertrek per bus naar Veldhoven; graag allemaal instappen; bij elkaar blijven.
14.45 Aankomst in Veldhoven: melden en op weg naar inspeelruimte in De Schalm
15.20 - 16.15 Inspeelrepetitie in De Schalm
16.30 - 17.30 Optreden Fanfare De Vooruitgang, supporters in ruime mate in de zaal!
18.45 Uitslagen concertwedstrijd
19.30 Terugreis naar Stiphout
20.00 - 20.30 Aankomst in Stiphout en ontvangst met warme after party.

Dit tijdplan is een belangrijke leidraad voor een goed en zo ontspannen mogelijk verloop van de dag. Daarom ook is er een dagleider aangewezen die zorgt voor een optimale coördinatie; dit is onze voorzitter, Jan Willem De Rijk. In Veldhoven krijgt ieder orkestlid een polsbandje aangereikt, dat gratis toegang geeft tot de zaal; s.v.p. zichtbaar dragen. Tenue: mooi zwart!

Supporters

Zoals ook via de bok is bekend gemaakt is het meegaan van zoveel mogelijk supporters een belangrijk onderdeel van het slagen van onze concoursdeelname. Laat geen mogelijkheid onbenut om zoveel fans naar Veldhoven te praten. Hoewel de afstand niet zo’n probleem is om privé te gaan, bepleit onze PR-man Bart Adriaans om gebruik te maken van een van onze supporters-arrangementen. Tegen zo laag mogelijke kosten kunnen supporters met de bus mee! Let op: de muzikantenbus zal vanuit Stiphout vroeger vertrekken (14.00 uur) dan de bus met supporters (15.00 uur) om voor hen de wachttijd in De Schalm zo kort mogelijk te houden. Terug naar Stiphout wèl gezamenlijk.