Werkweekend 21-22 september

De zomervakantie is voorbij en we gaan binnen een maand op werkweekend. De zeilboten blijven in de haven, de Belgen hoeven ons niet te verwachten. De richting is: Wijlre, ver in het Limburgse land. Daar houden we ons werk- en-beleef-de-fanfare-weekend op 21 en 22 september.

Zoals bekend gaan we ook in het tweede deeltraject op “werkweekend”. Dit is al snel te doen, namelijk op 21 en 22 september. De eerder beoogde accommodatie in Beers bij Cuijk is afgezegd, omdat deze niet voldeed aan onze eisen qua ruimte en beschikbaarheid. We hebben nu een grote groepsaccommodatie in Wijlre bij Gulpen (L) vastgelegd. Deze voldoet zeker: een royale en goed voorziene Limburgse carré-boerderij met zowel binnen als buiten veel ruimte en een sfeervol geheel.

leienhoes

Wat en hoe op 21 en 22 september? Daar buigt het 3-manschap (Frenk-Mario-Ad) zich komende dagen over, maar in ieder geval een mix van muzikale en sociale activiteiten. Het moet gezellig worden, het moet bijdragen aan onze teamgeest en bovenal moet het bijdragen aan de muzikale ontwikkeling. Enige voorwaarde: iedereen wordt verwacht! Wil je zelf alvast iets meer weten over ´t Leien Hoes in Wijlre, kijk dan op www.leienhoes.nl. Een organisatieteam van Perry, Dorien, Mario, Bart, Carlijn en de Concourscommissie gaat ervoor zorgen dat de Limburgers straks in groten getale hun oren te luisteren komen leggen aan de gevels van ’t Leien Hoes: wat een muziek!, wat een club!

Details komen binnenkort in onze “Werkweekend-special” met alle relevante informatie voor iedereen. Maar zet nu vast in je agenda:

• zaterdag 21 september 10 uur: aanwezig in Wijlre
  • zondag 22 september 17 uur: vertrek naar huis