Repetitiezondag 10 maart: via Someren naar Den Bosch

Iedereen heeft de planning voor de komende periode in huis of in de agenda. Daar staat heel prominent, voor de eerste periode 2013, als piekmoment het Concert voor Verrassende Ontmoetingen in Den Bosch op zondag 17 maart. Lees daarover meer in deze en komende nieuwsbrieven. Nu gaat het even over de zondag daaraan voorafgaand: repetitiezondag 10 maart, als er (zo goed als zeker) nog heel wat te werken zal zijn: Repetitiezondag Fanfare De Vooruitgang.

Zet op die zondag toch maar gewoon de wekker, want je wordt op tijd verwacht op onze externe repetitielocatie van die dag: Groepsaccommodatie De Hoof in Someren. De precieze dagindeling hoor je nog nader, maar we kunnen nu al verklappen dat de dag zal bestaan uit werken, ontspannen, socializen en weer werken, ontspannen en socializen. Zie het globaal programma hieronder. Kortom, een gezellige Vooruitgangdag waarbij het van alle kanten vooruit zal gaan.

Globaal programma

Locatie: De Hoof, gelegen aan De Hoof 18 (5712 JM) in Someren.

• 10.00 uur - 10.30 uur: aankomst, waarna koffie en thee/ verkenning/inspelen
  • 11.00 uur - 12.30 uur: werkblok 1 (tutti of in groepen)
  • 12.30 uur - 13.30 uur: lunchpauze en socializen
  • 13.30 uur - 15.30 uur: werkblok 2 (tutti of in groepen)
  • 15.30 uur - 16.30 uur: gezellige afsluiting, inpakken en wegwezen

De Hoof is een sfeervolle groepsaccommodatie, die net buiten de bebouwde kom aan de westkant van Someren ligt. Vanuit Lierop komend ga je bij de rotonde op de kruising met de weg Asten-Heeze rechtdoor en met de bochtende weg naar rechts om Someren heen. Bij de tweede afslag rechtsaf, na 200 meter weer rechts en direct links en je bent er al! Je TomTom of de routeplanner wijzen je de weg. Vanaf Stiphout 20 minuten per auto, op de fiets navenant wat langer. Probeer wat af te spreken om samen te rijden - dat is gezellig, scheelt sommigen ver fietsen en spaart liters benzine. Waar nodig kunnen wij helpen, laat dan wat weten. Uiterlijk om 17 uur moet iedereen weer thuis kunnen zijn.

De Hoof De Vaarsche Hoef